Monday, March 23, 2009

Penghargaan

. Monday, March 23, 2009

Saya Johan Bin Ali, pelajar Tingkatan 3 di Sekolah Menengah Kebangsaan A ingin merakamkan ucapan terima kasih kepada guru mata pelajaran Sejarah saya iaitu Puan A Binti B, kerana telah memberi tunjuk ajar dan bimbingan kepada saya dalam menjalankan Kajian Kursus Sejarah. Ucapan terima kasih juga saya tujukan kepada Pengetua Sekolah Menengah Kebangsaan A (SMKA), Puan A Binti B yang telah membenarkan kami menjalankan kajian ini sehingga selesai.


Saya juga ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada bapa saya iaitu Encik B Bin C dan ibu saya, Puan C Binti D serta kakak saya, Cik E Binti B yang telah banyak membantu dan sentiasa memberi dorongan dan galakan sepanjang saya menjalankan tugas ini. Kedua-dua orang tua saya juga telah banyak mengeluarkan biaya untuk saya membeli bahan-bahan yang diperlukan. Bapa saya mempunyai kereta persendirian telah sanggup menghantar saya ke mana sahaja saya perlukan terutamanya ke perpustakaan untuk mengumpul sumber-sumber yang diperlukan. Selain itu, kos penggunaan internet juga di bawah tanggungan mereka.

Akhir kata , saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih sekali lagi kepada semua yang terlibat secara langsung dan tidak langsung menyiapkan kerja kursus ini. Hanya Allah sahaja dapat membalas budi kalian.

Klik Untuk Cetak

2 comments:

HuiQi said...

:)) terima kasih.
dengan penghargaan ini saya telah menyiapkan kerja kursus saya dengan senang.

Chang Chia Yun said...

terime kasih bnyk2~

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 
Thanks To Blogger.com